14.3.11

Nota Dari Cik Anon #1

salam pembaca.

terima kasih sebab sudi baca dan sudi komen.
aku sedang siapkan bab 2. sabar ya. sekarang komitmen terhadap hidup semakin bertambah. huhu

menulis ialah satu hobi yang sukar untuk aku tinggalkan.
tapi bila writer's block menyerang, aduh susah sekali untuk aku gambarkan tekanan yang dihadapi. aku ni kuat berangan orangnya. tapi untuk diterjemahkan ke dalam bentuk tulisan itu aku tak berapa pandai. anyway, aku akan cuba buat yang terbaik :)

tentang Luna, aku hanya zahirkan dia sebagaimananya aku sendiri. cuma hidupnya tidaklah semacam aku. aku memahami apa yang dia rasa, keterasingan dia kerana 'kelebihan' yang ada padanya itu. hihi.

aku harap aku dapat habiskan Luna.

teruskan membaca ya. terima kasih.

XOXO
Cik Anon

No comments:

Ce Komen. Ce Komen.